Tudásbázis
Tudásbázisunkban összegyűjtöttük azokat a válaszokat, amik a leggyakrabban felmerülnek szolgáltatásaink használata közben.
E-mail beállítások
Saját e-mail címének létrehozásától a részletes beállításig.
ININET rendszerében létrehozott e-mail cím elérése webes felületen keresztül és levelező kliens beállítása számítógépen, telefonon.
Tudjon meg többet
Domain
Domain nevekkel kapcsolatos beállítások és információk.
Domain regisztráció, átregisztráció és módosítás, minden egy helyen.
Tudjon meg többet
Webtárhely
A webtárhely beállításai és információk annak használatáról.
Tudjon meg többet
Ügyfélkapu használata
Az ügyfélkapu funkciói és annak használata.
Ismerje meg mi mindenre képes.
Tudjon meg többet
Számlázás
Számlázással kapcsolatos témák, szolgáltatások hosszabbítása, lemondása.
Tudjon meg többet
Gyakran Ismételt Kérdések
Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket, ha itt nem találsz választ a felmerült kérdésedre akkor használd a keresőt vagy válassz a fentebbi kategóriák közül.
Hogyan tudom átregisztrálni / módosítani a .hu domain nevem tulajdonosát?
Megváltoztak a számlázási adataim, hogyan módosíthatom azokat?
Hogyan módosíthatom a számlázási adataimat a már kiállított díjbekérőn vagy számlán?
A már kiállított díjbekérők esetében a számlázási adatokat az ügyfélkapunkon keresztül lehet módosítani, ami a díjbekérőn is automatikusan módosul. Ennek részletes leírásához kattints ide.
Ha a számla már kiállításra került, úgy kérjük módosítsd az adataid az ügyfélkapunkon keresztül, majd jelezd nekünk az info@ininet.hu címen a hibás számla sorszámának feltüntetésével, hogy javíthassuk azt.