Ininet
TudásbázisÜgyfélkapu használataÚj ügyfélkapu felhasználó létrehozása

Új ügyfélkapu felhasználó létrehozása

Az ügyfélkapun keresztül menedzselhető szolgáltatások alapja a számlázási adat (ügyfél). Minden szolgáltatás (domain, tárhely, stb...) a számlázási adathoz kapcsolódik, a belépett felhasználóknak pedig jogosultsági szinttől függően, a számlázási adathoz tartozó összes szolgáltatáshoz, vagy magához az adott szolgáltatáshoz lehet hozzáférést adni. Bővebben a jogosultsági rendszerről a következő oldalon lehet olvasni: Jogosultsági rendszer

Új adminisztrátori felhasználó hozzáadása

Új hozzáférést az ügyfélkapunkon keresztül lehet hozzáadni.

  1. Belépés után kattints a bal oldali menüben a Pénzügy - Számlázási / ügyfél adatok menüpontra, ahol a rendszer ki fogja listázni a felvett számlázási adataid.

  2. Válaszd ki, hogy az új felhasználó melyik számlázási adathoz férjen hozzá (több számlázási adat esetében lásd lentebb), majd kattints a kiválasztott számlázási adat nevére.

  3. Az oldal tetején kattints a Hozzáférések és Jogosultságok menüpontra, ahol az email cím megadása és a jogosultságok kiválasztása után, a rendszer egy meghívót küld a megadott email címre. Amennyiben az email címmel még nincs élő felhasználó fiók, úgy a regisztrációt, ha pedig már van, akkor a jogosultság elfogadását ajánlja fel a rendszer.

Több számlázási adathoz való hozzáférés

Ha a létrehozni kívánt felhasználó több számlázási adathoz is hozzáférhet, úgy minden számlázási adatnál meg kell ismételni a fent leírt lépéseket, így jogosultságot adva az összes számlázási adathoz.

Meglévő felhasználó email címének módosítása

A meglévő ügyfélkapu felhasználó email címének módosítására nincs lehetőség. Amennyiben megváltozott a felhasználói fiók jelszava, úgy egy új felhasználó hozzáadása után kitörölhető a már nem használt email címhez tartozó felhasználó.