Az ügyfélkapun keresztül menedzselhető szolgáltatások alapja a számlázási adat (ügyfél). Minden szolgáltatás (domain, tárhely, stb...) a számlázási adathoz kapcsolódik, a belépett felhasználóknak pedig jogosultsági szinttől függően, a számlázási adathoz tartozó összes szolgáltatáshoz, vagy magához az adott szolgáltatáshoz lehet hozzáférést adni. Bővebben a jogosultsági rendszerről a következő oldalon lehet olvasni: Jogosultsági rendszer
Új hozzáférést az ügyfélkapunkon keresztül lehet hozzáadni.
Belépés után kattints a bal oldali menüben a Pénzügy - Számlázási / ügyfél adatok menüpontra, ahol a rendszer ki fogja listázni a felvett számlázási adataid.
Válaszd ki, hogy az új felhasználó melyik számlázási adathoz férjen hozzá (több számlázási adat esetében lásd lentebb), majd kattints a kiválasztott számlázási adat nevére.
Az oldal tetején kattints a Hozzáférések és Jogosultságok menüpontra, ahol az email cím megadása és a jogosultságok kiválasztása után, a rendszer egy meghívót küld a megadott email címre. Amennyiben az email címmel még nincs élő felhasználó fiók, úgy a regisztrációt, ha pedig már van, akkor a jogosultság elfogadását ajánlja fel a rendszer.
Ha a létrehozni kívánt felhasználó több számlázási adathoz is hozzáférhet, úgy minden számlázási adatnál meg kell ismételni a fent leírt lépéseket, így jogosultságot adva az összes számlázási adathoz.
A meglévő ügyfélkapu felhasználó email címének módosítására nincs lehetőség. Amennyiben megváltozott a felhasználói fiók jelszava, úgy egy új felhasználó hozzáadása után kitörölhető a már nem használt email címhez tartozó felhasználó.